Thursday, March 31, 2011

Lakiku Nak Berblog! Haruskah! Apakah!

Malam tadi, tengah layan2 tv, tetiba Epoi suh aku ajar dia berblog.  Heran aku.  Tetiba jer nak berblog, suka menulis ke mamat nih?  Nampak cam bukan, tapi takkan aku x support plak kan, aku berblog pun dia tak kisah.

Katanya nak wat pasal life dia, eg dari umo 10-20 tahun, apa pengalaman dia, 20-30 apa...aku cakap ok lah, nnt aku nak follow tgk, katanya tak boleh.  Rahsia.  Ish getik aku!!

Apapun, pada suamiku, selamat berblog ya.  Kalu secret2, hmm....nntilahhhhh....(isk, tak sabar nak baca tulisan laki sendirik)..harap2 masa ni anak2 aku tak terbiar le klu dah dua2 berblog..awwwww.....meh tgk sedas jejaka nak berblog ni....

Epoi n Haziq (dlm pantang kat kg)


2 comments:

Ms Pearl said...

wohooooo!!!!!!!

please inform me once the blog is ready! hehehehehehheehhe

i cant help it lah excited tau! hahahahahahahhahaha

Angah said...

hahaha...tak sabor nak jadi follower