Thursday, March 10, 2011

Cat Mukee

Hari ni tak kerja, jap lagi nak gerak ke Johor sempena Promosi Jom Masuk U, mak first time follow nih, harap2 dapat le tolong promote unibesiti ni hah..

Nak citer kali ni pasal cat muke....ekceli muka aku ni sejak ngandung Dhia, naik jeragat, so dah beranak pun still melekat lagih, mak jumpe dr pakar ranjit kat subang nuh, dia bagi tiga jenis ubat kena adun n sapu tiap2 malam, alkisahnyer kemalasan melanda, maka berakhir lah disitu...aku harapkan pakai sunblock jer..hmm..

Nak dijadikan citer, lately nih cam makin menjadik plak rupanya, aku pu beli la concealer utk menutup cela itu.  So pagi tu mekap2 nak g keja, aku pun tempek la concealer nih, si kenit Dhia tu duk perati kan jer aku, tetiba:

Dhia: Mama, mama wat per tu? mama cat muka eh?

Aku : ?? lalu gelak besar

kadang2 ayat budak2 ni kan, mmg unsangkarable kan....but sweettttttt.....so itu sajer kali ini, nak siap2, gerak ke Johor, adiosssss


1 comment:

Angah said...

maz: bukan ko sorang je yg tercela wajahnye....daku pon jua uuuwaaaaaa