Thursday, March 31, 2011

Dr Mazni??

Wawahahhhhh!! Bertemu kembali kita cik esah sekalian, arakian mak dah mula didatangi saat2 kebizian, maka entry pun ala2 sendu gituk...

Maka arakian hupdate terkini mak agak bz yang nyata, byk no kejanya, mana nak tgk jadual exam la, moderate kertas exam lah, nk prepare tuk Jom Masuk U Pascasiswazah lah, dah lah lah lah lagi....

Ari ni aku ada meeting, ni yang aku punye portfolio lah.  So as usual, aku mmg byk cakap mengalahkan Pengerusi walhal aku kat situ sebagai Pencacai Pencatat aka Penasihat (ish, sape lah belah mulut aku masa kuar2 tgk dunia dulu nih).  Smpi bos aku yang merangkap Pengerusi tu tersasul panggil aku Dr. Mazni...hahahahha...aku pun aminkan jer lah, lagi bantai gelak dorang...

Actually dah banyak kali depa panggil aku Dr, maklumlah mulut i kan murai giler, kadang2 panggil Profesor, time2 aku buat Bengkel utk Semakan Kurikulum, ate, input dari mak kan, haruslah digelar professor gituk, professor perasan!!!!

By the way, meh la tgk saper yg ada dlm Mesyorat nih...ni gambar masa aku g Bengkel bulan doblas tahun lepas.


Masa aku join fakulti ni dulu, aku agak kesipuan kerna bekerja dengan urang2 lelaki sahaja (i kan pemalu, awwww).  Tapi sekarang, aku sesah jer, yang penting, depa ni sporting giler and sempoi.  Dalam pic ni, yang gambar pompuan2 kat depan tu, semua tak masuk meeting kecuali aku, and Kak Lijah yang pakai tudung coklat tu as my assistant during the meeting.  Ada meeting tak perlukan dia masuk, so di situ, aku lah bunga, akulah racun.  Yang no. 4 dari kiri tu is my boss.  Yang no. 6 dari kanan tu memangku Bos aku masa pegi haji ari tu..

Itu saje, sekian dari Dr. Mazni, bertemu lagi dalam rancangan Sekebun Bersama Cik Kiah atau Mari ke Dapur Bersama Chef Maz (Chef kaaa???)


No comments: