Friday, April 1, 2011

Rahsia Hari Kelahiran Wanita Mengikut Tajul Muluk

Tajul Muluk? huish, dengar jer perkataan ni, ala2 semacam jer rasa....rasa miang ker..awww...hahahha...sebenornya tadi petang aku sebelum balik saje masuk fb, so ada la member tag pasal benda ni, so game ni cam suh ko wat kira2 tuk dapatkan hari ko dilahirkan pada hari apa, so setiap hari tu ada la indicator2 nya...

So aku try la aku punyer, so ciri2 aku ni ialah....huish..ngeri sehhhh...ada some part tu betul la, the rest tu tak reti la aku nak menilainya (tp hari lahir tu setelah dikira mmg betul la aku lahir ari tu)....so antara ciri2nya ialah:
  • Dia suka menyinggung perasaan (yang ni mebi sbb aku ni jenis sound direct kot, apa nak buat, mak jujur dan telus nyiah, mak tak mampu nak kontrol)
  • Kata-katanya kesat (ni ala2 mulut longkang pun ada plak rasa, mebi betul...awww....puakanya mak nyahhh)
  • Boleh menyintai orang lain walaupun sudah ada kekasih atau suami (ish, yang benor, ngeri i, mintak jauh, mak sayang laki nyahhhh)
  • Menyelidik dahulu sebelum bercinta (wahh...waspada gitu)
  • Suka bekerja, tak boleh diganggu bila bekerja, sangat tinggi cita-citanya (hhmmm...no comment...hhehehhe0
  • Tidak tetap pendirian, mudah dipujuk rayu (mak wanita lemah nyahhhh)
  • Menghormati suami pada awal perkahwinan tapi berubah setelah lama berumahtangga (WTH!!! argh, terasa begitu keji diri ini, harap2 nggak....nama pun game kan...dan2 tu la game.....errrrr)
  • Keinginan seks yang besar dan boleh mendorong ke lembah hina!! (argh, giler ngeri, aku wanita gile seks ker??????????? Mak isteri mithali hokeyyyyy!!!
So gitu la lebih kurangnya rahsia hari kelahiran aku.  Bila aku citer kat laki aku tang item boleh fall in love kat orang lain n seks tu dia gelakkan aku..katanya kena extra careful tgk aku nih, bahaya katanya!! Hellooooo...mak sejak dah kawin ni takde masa tau nak ngorat2 orang, nak2 plak badan mak yang dah cam tong drum ni, takde orang sudi nak bagi chenta hokeyyy...

Apapun, acik anggap tu game suka2...klu ya betul pun, InsyaAllah acik betulkan mana yang patut, demi kesejahteraan diri, dan suami...huhuhu....

So malam pun dah senja, apa lagi tido time la...kata nak jadi isteri mithali kan....hehehhe..so ketemu lagi di lain rancangan, adios!!

No comments: