Wednesday, April 27, 2011

Madu??

Pagi tadi on the way ke office, layan le Sinar Pagi as usual..hari ni citer emosi..so ada la pompuan sorang ni nama Kak Maya ke apa duk citer pasal madu dia yang asik nak tukar keta...maka apa lagi, berkompang pong pang pong pang ler si Abg Jem, Krill n KE memberi respon.

Lanjutan daripada tiu, aku pun saje le sakat2 Epoi pasal madu.  Dia tanya, nape? Mama nak ke? (sambil wat muka gatal)...

Aku pun ngadu ler kat Haziq yg duk tercongok kt tengah2 tu...

Mama : Haziq....abahkan...dia nak cari mama baru kat Haziq....

Haziq : Iye...takper...nanti Haziq carikan mama laki2 lain...(dengan innocentnya...)

Mama n Abah saling berpandangan, tergelak dengan jawapan itu ...oh anakku!!

Balik pada topik ni, aku takde nak komen apa, citer pasal madu, saper yang suke kan??? Tapi kalau dah takdir Ilahi, aku termendapat madu (betul ke bahasa aku nih)....terpaksalah redha kan...

Cuma satu jer yang aku pesan kat laki aku...kalau betul dia berkehendak memberi madu pada ku.....berterus teranglah...jangan menipu...tu saja...tak banyakkan???

Bila aku ckp camni, jgn slh paham plak yer, bukan ler aku ngate laki aku bskandal skang, maksud aku, if ada terniat begitu, terus terang...tu sajer..xderlah sakit ati sgt nnt kan....of course dalam hati sedih...tapi...mintak2 jauhhhhh....aminnn...

3 comments:

tiHa79 said...

kalu aku le, kensaLam nak bagi laki aku madu..bg madu lebah pun aku takhinGin...hahahhaha...!!!

Angah said...

aye pon slalu cakap kat cik din, kalo dia nak kawen lain , kawen la...tapi aye nak elaun bulanan sejuta RM dan sebijik rumah banglo. kalo mampu cuba lah!

Mazni said...

Tiha : Amboi, tak berkompromi ko yer, tamak kasih sayang tauuu...

Kak Ina : wa, klu bulanan sejuta, sy pun mauk dimaduuuuu, hahahha

Apapun, isteri mana rela dimadu kan??? i tak sanggup tauuuu..