Thursday, April 28, 2011

Suamiku dan Bolaaaa...

Malam tadi majuk ngan hubby, sbb dia nak tgk highlight bola dlm setengah jam dan aku tak mau berkompromi (kejam kan???)

Actually, citer asalnya lain, aku plan nak masak spaghetti malam tadi, bahan semua dah beli sehari sebelum tu.  Siap aku suh dia kuarkan daging cincang tu siap2 sebelum amik aku, so nnt senang....so lps amik Haziq dan Dhia, ktorg terus balik, takde la tapau sbb kononnya aku nak masak kan...

Sampai2 umah, dah siap mandi apa semua anak beranak, turun le bawah...bukak2 peti ais, button mushroom takde...jenuh aku carik, smpi sudah takde...aku kefrustan...seingat aku, aku dah amik letak dlm raga masa kt Giant, camne plak bleh hilang, ni cam kes telekung Dhia ari tu jer, dah dua kali kena nih...Lalu dengan kelaparan yg amat sangat, berbaur dgn frust...aku pun dgn manja2 nak suh laki kuar beli makanan...kebetulan plak aku mmg lapar giler sbb tghari tu aku tak makan nasik, just makan fish n chips kt SR, tu pun sekeping jer, lg sekeping bagi kawan aku sbb dia nyer order dah masuk kul 2 pun tak sampai2...last2 tapau...

Laki aku plak time tu, baru je bukak TV, ada lak highlight pasal bola, mmg fav dia..tp aku plak masa tu sakit kepala dah masuk angin ngn kelaparan itu, maka aku tidak dapat berkompromi utk tunggu lagi setengah jam....terus memogokkan diri...Laki aku klu layan bola, aku ni pun tak nampak..huhuhu..sedeyyyy....dulu masa couple dia penah ckp kat aku..dia ngan bola mmg tak dapat dipisahkan....kalau aku letak awek cun dpn dia ms tgk bola pun, dia xkan pandang awek tu, punyer la dasat penangan bolaaaa...

Last2 sekonyong2...setengah jam pastu, baru le datang tanye aku nak makan aper....hati bengkekk arr...aku ngan bola ...bola lagi penting...hangin tak??? Terus aku menidurkan diri dlm kelaparan....membazir je laki beli makanan, majuk punya pasal, dah jadi kawan setan kan...

So pagi tadi pun mls nak ckp2 ngan dia, wat kering jer..masuk ofis, kebetulan plak awal lgi, aku pun masuk le blog Mr. Lonely dan jumpa satu entry pasal Marriage...terus email kat pakcik tuhhhhh....

Pdhal takde kena mengena ngan kes mogok semalam pun, saje nak bagi dia touching2 sket..dan2 tu duk perli aku psl info tuh! Mencik tauuu...terus buat aku gelak..ni le kelemahan aku, gaduh ngan laki tak penah nak lebih sehari, idup rs tak complete klu tak bercakap ngan laki...

Tu belum dia masuk part pujuk amik video sendiri lagi tu...bila tingat video klip dia anto kt aku masa aku majuk dlm pantang dulu....giler klaka..but i appreciate his effort very much...bukan mudah nak amik video sdiri kat handphone sambil beraksi kan? Siap wat tarian seksi lagi...gigih laki aku mujuk...

Apapun, marah2 mama pun, mama tetap sayang abang...apa lah sgt bola ngan mama kannnnnnnnnnnn.....lagi2 dekat2 time abah nak bonus ni, takkan mama nak marah2 kannnnnnnnnnn......

Abang le suami terensom dlm dunia nih...nak2 time nak dapat bonussssss....hehehheehheehe...oleh sebab itu, mama maafkan adegan semalam...(erkk..rasa mata duitan plak...i gurau jer tauuuuu...mak wanita redhaaa, bukan mata duitan tauuu).....

Meh layan pakcik bola nihhh


p/s: abang comel kan...ermm..handbag mama kan...emmm..kan...emm...mcm dah buruk jer...abang ensom kannnnnnnn....

No comments: