Monday, August 1, 2011

Alhamdulillah...

Salam Ramadhan semua, dah terawih ke semalam? yang penting pose ke semalam? ehehehehee....Sementara nak tunggu masuk keja, nak citer sket, start semalam aku dah drive sendiri ke ofis, kebetulan Haziq cuti sekolah.

Hari ini plak, aku drive ngan Haziq, hantar dia ke sekolah n masuk keja.  Alhamdulillah, setakat ni OK cuma aku kena cuba bertenang sket sbb aku rasa aku ni agak gopoh di jalan.  Risau beno org kt blakang takut dema nak cpt.  Tp adatlah baru belajar, mana leh cpt2 kan? Nak tukar lane pun berjanggut, nasib ler selama aku bawak ni, orang2 yang aku jumpe kat jalan sgt prihatin dan selalu beri jalan...kecuali ada seorang jer mamat ari tu, muka cam di bawah lindungan kaabah, nmpak cam nak bagi aku masuk lane, bila aku nak masuk, cpt2 dia tekan minyak, pastu muka selamba jer....eii...menyampah orang camni, nmpk no takde toleransi dlm hidup.

Ok itu saje kali ini.  Nak kena start keja...

p/s:  Buat pertama kalinya aku dpt masak di bulan puasa semalam sbb smpi kul 5.30 petang.  Selama ni asik balun kurma dlm keta...aduh nikmatnya....


2 comments:

Angah said...

selamat berpuasa maz..

Mazni said...

sama la kita kak ina...selamat berpuasa...