Wednesday, August 3, 2011

Citer Citi..

Kejap jer dah masuk tiga hari pose.. kejap jer kan...ape menu special bukak? Aku sempoi jer...first day sbb dpt smpi awal umah, aku masak set ayam hijau, pastu Epoi beli kuih melambak2....membebel gak la aku, sbb klu stok kuih2 sedap takpe la gak, ini stok kuih yg klu tak bulan pose pun aku tanak makan, inikan pulak bulan pose, tak suke tauuuuu.....(maybe choise limited sbb kawasan Epoi beli tu kat kaw. kecik, tak meriah uuu)...

So masuk ari kedua, pandai la dia berhemah, maklumlah dpt bini suke memetir kan...hari kedua aku abiskan balance ayam kt peti ais, masak ayam masak sos tiram jer, sayur Epoi beli sbb takde stok, today aku masak ikan tenggiri masak merah ngan sayur kobis msk lemak, sempoi tak acik??? kuih plak Epoi beli kt Kg. Baru, baru la ada feel sket, ada buah melaka, koleh kacang, putri mandi, tepung pelita, semuo fav den, melampau byk plak laki aku beli, cam perli pun adooo maklumlah dua hari lepas aku asik mengomel dia beli kuih tak sedap..heheheh..

oh btw, first day ari tu aku antar set nasi tu kat jiran baru sebelah, nmpk yg ni cam ok, ada la semangat nak berjiran, tak macam yg dulu, tu yg dulu tu buat aku frust nak beramah tamah ngan jiran, tp yang ini Alhamdulillah, nmpk OK, muda lagi, baru ada anak sorang.  Sabtu lepas diorang hantar cempedak goreng (fav tuuuu), bukan main byk lagi, giler syok arr..sambil layan CD Just Go With It, yg si Adam Sandler ngn Jennifer Anniston...best crazy uuuuu....saper2 yg jenis suke komedi romantik, aku syorkan layan citer ni, maybe korang dah tengok kot, tp aku baru beli stok CD, tu duk melayan tuu...

Td aku almost nak accident, sbb duk fokus tgk depan, tak tgk kiri, rupanya ada keta (biasa kt situ takde keta sangat), kaler keta pun gelap, cuaca pun gelap sbb hari lepas hujan, tergolek dog aziq kt belakang, melalak jugak la, sian dia, sorry Haziq, mama tak sengaja....bak kata Mama Fi, bila drive mama kena ada 6th Sense....td pun risau nk drive sbb ari ujan, nasib time nak kuar ujan dah benti....u go galll!  (erkk...gal ke acik??)

ok nk tido dulu, dah kul 11, karang nak sahur, dah dua ari terlajak sahur..huhuhu...nite2...

P/S : As, nape aku nak komen entry ko asik fail nyahhhhh...

No comments: