Monday, July 25, 2011

Bila Saya Besar...Saya Nak Jadi Kecik??

As usual, aktiviti berborak ngan anak masa tunggu laki beli makanan...hayatilahh....

Haziq : Dhia, nnt Dhia besar, Dhia nak jadi apa?

Dhia : (Muka konfiden sokmo)...Ermm..Dhia nak g skolah....

Haziq : Bukan.....nnt bila Dhia besar cam mama cam abah ni, Dhia nak jadi apa?

Dhia : (Muka konfiden lagiiii) Em...Dhia nak jadi kecik...

Mama : ???????

Topik lain plak:

Haziq : Mama...mama mengandung la cam mama Fiqah tu, nnt dapat baby cam baby Aqil..

Mama : Camne mama nak mengandung...nanti Haziq cakaplah kat Abah...

Dhia : (tetiba je nyampuk)...Dhia nak mengandung la mama....Nanti Dhia mengandung...

Mama : (pitam!!!)

Oh btw, sejak dua menjak Haziq dah besar nih, dia sgt particular psl cara aku dressing kat umah, takleh sexy2 sket, nnt dia ckp:

Haziq : Mama, cuba mama pakai ............... Haziq malu lah tengokk....

Mama (errrrrr...mama lagi malu ko tegur Haziq oiiiii)...

Dulu aku penah ckp ngn Epoi konon klu bab comolot ni aku nak open je ngan anak2...kononnya open giler arrr....tup2 kena sound ngan Haziq...dia ckp dia malu tgk aku ngan Epoi beraksi begitu....awwwwwwwww.....mak terkesimaaaaaa....

Moralnya, bersopanlah anda di mana jua anda berada.  Anda adalah contoh kepada anak2 anda.....ada fehemmmmmm....(err..peringatan utk diri sendiri)

1 comment:

Angah said...

huhuu bebudak jaman sekarang ni...tak leh main-main...mak bapak kena bahave sket nyahhh