Monday, May 23, 2011

Review 'Sikit Punya Gila'

Malam tadi layan citer ni kat Astro Warna...perghhh..cam tak caya citer ni kuar TV balik...aku mmg suker giler citer ni...lawak Hamid Gurkha mmg sempoi...terbaikkk!!!

Part aku tak tahan time:

- Yusni tertelan batang jagung..mesti korang ingat dialog ni "baru balik Mid?"  Gila jantan sore si Yusni nih...

- Part main kuda longkang....apa punya game la zaman dulu...kuda longkang pun leh jadi bahan...

- Part Dharma kena pau Mee Goreng dengan Norlia Ghani aka Joyah dgn si Nora, sedangkan dia sendiri pun baru je pau si Hamid Gurkha RM2 ...kelles tak...zmn dulu mee goreng dua pinggan ngan air kosong RM1.80 jer beb...giler tak???

- Part Hamid cari duit syiling kt celah kaki orang time terlepas naik bas sekali ngan Dharma...dia takde duit tambang, Dharma dah naik bas dulu (kononnya si Hamid ni berhemah bagi orang beratur, bagi pompuan naik dulul, sekali dia kena tinggal...)...dah dapat duit tu, next bas dia org pertama naik...tup time kutip tiket...dia hulur ler duit syiling tu kat konduktor bas, rupanya duit indonesia...menapak mamat tu balik umahhhh....(masa ni aku gelak cam kuntilanak kot pada pukul 1230 malam, citer ni start kul 11.30 malam)...

- Part Hamid wat sup ikan kat Dharma, siap basuh ikan ngan sabun n berus gigi ikan....giler kelakar...

- Part Hamid jual jagung siap bertali leher n berseluar bwh lutut...Mr. Cornman tu....

- Part Hamid mandi laut pakai kain pelikat dibuat cawat...

Pendekkan citer....kelakar giler citer nih...aku ngan Epoi gelak terbahak2....mmg sempoi la lawak dulu...takde stok buat2nya...selamba jer....tak sabar nak tgk lagi...tp klu ulang dlm masa terdekat, tak feel sgt...sbb baru lepas tgk...byk lagi part kelakar, mmg aku tak benti gelak start dari mula citer, smpi la abis, padahal esoknya nak g keja tu...nasib Epoi still cuti, leh le bgn lmbt sket...Epoi kena amik consecutive leave utk 8 hari, company policy...so mengangkang ler dia kt umah smpi Rabu ni..aku kejelesannnnn.....

p/s : Bbsitter dah hint nak bawak budak2 balik kg dia weekend ni....arkk...camne nak tepis nih....rindu ler anak takde, klu ada aku jadi tarzan, klu takde aku kesepiannn....oh anak....

4 comments:

A m m i said...

aku baru je subscribe channel mustika ni... dapat gklah tgk cite2 zaman kite kekeck dulu...

Mazni said...

aku suka channel ni, rs tak rugi la nyah, hehehe..utk org jenis ske nengok lawak kampungan nih..awww....

Angah said...

maz, aye tak leh lupa masa yusni buat feshen show ker apa, dia pakai lampu kat dahi, lampu tu lampu suluh pembersih jamban..

Mazni said...

hahahhaa...mmg..kelakar giler kak...igt nk tunggu ulangan, tp dia ulang time koje plak..adohaiiii...ni tak sabar nk tunggu prebet lapok ngan darah satria....part dorang takut masa kt dlam utan tu...hehehe