Monday, May 23, 2011

Mari Belajar Mengeja!!

Dhia suke mengeja...jom nyanyi lagu ABC versi Dhia...

A B C D E F C

M M M M M M M

P LALILIU Y Z...

taraaaa....best tak lagu Dhia???  yang aku paling tak tahan part laliliu merangkap W tu...penat ktorang tegur...tp Dhia tetapppp konfiden betul....lantakkkk....

Oh ye...sejak2 masuk umo 3 tahun ni Dhia mmg byk cakap...memang le stress penat melayan mulutnya tuh...n perangai eksen2 cam kakak2 gitu...but i love her so much...aku selalu tertunggu2 ayat2 dia yg buat aku ngan Epoi rasa nak pecah perut...semalam dinner ktorg suh dia makan nasi, but she refused.  Maybe sbb tengahari tu dia makan Nasi Beriani Mahboob banyak kot....so tanak makan tu takper la kan....eh dia boleh buat statement plak....

"Dhia dah makan dah tadi kat umah Mak Nora, Dhia tanak makan byk2...nnt gemuk cam abah"...begitu jujur ayat itu....aku ngan Epoi bantai gelak....statement berapi saja anak dara aku nih....(bila masa tah dia pg umah Mak Nora (bbsitter) nyer)

Oh btw, nntkan entry psl my visit to Sabah, entry nya dah siap, tp nk download pic byk prob...gler slow...so tungguuuuuuu bah!!!!!

4 comments:

A m m i said...

mmg sangat jujur nok...

Mazni said...

budak2 nyah...jujur amatttt...

momyluna said...

aku buleh imagine dhia tu besok dh beso mesti ngikut cam ko mas, byk mulut.
wallah, diam2 holiday ke sabah bah, best gituk. up la gambo, x sabo nk menengoknye

Mazni said...

mmg nyah...konfiden melampau cam maknye jugak...alah ke sabah tu kakak ipar sponsor...entrynya aku dah wat, cuma nak upload gambo lems sket kt umah...tunggu ye nyahh..