Sunday, June 26, 2011

Lastly!

Semalam tanpa disangka2, aku telah men'drive' dari KL ke Shah Alam....kat Shah Alam tu pusing2 gak lah jalan nak tgk umah n ke Tesco..

Saje aku nak test drive sbb selama ni mostly aku drive dlm kawasan tpt keja jer (keta aku tggal kt ofis).....so start Isnin ni aku nk try bwk dari rumah, smpi antar anak n dari ofis smpi umah....Mengikut kata En. Epoi, aku dah leh bawak..hehee...cuma agak tergopoh sket...well...aku kan mmg jenis nak cpt jer kejanya...

Well, wish me luck, harap2 semua OK, ini azam aku yg dah sgt lama, harap2nya this year I can drive home early esp. during Ramadhan....Epoi dah wat maintenance n make up kan may new baby (eventho 2nd hand, but I love it so much..)....so it's now ready to serve!

Thank you to my special darling, for alwiz doing the best for me n kids, no one could ever replace you my dear, mmuahhhh!!


4 comments:

Angah said...

wow thniah dah bleh drive. ahkak jugak yg tadak lesen lagikkk

Mazni said...

Heheh...tpaksalah kak ina, nak amik Haziq kt skolah, duk asik tggu Epoi jer, sian dia, slalu orang last kt skolah tu, kak ina pun cubalah, mesti boleh, caiyok2

tiHa79 said...

hehehe...antara perubahan setelah sekian lama tak ketemu...maz leh drive...fuyOOo...hehehe

Mazni said...

heheheh, tau takper teha....kuikuikui...