Sunday, June 19, 2011

It's Sunday

Hari ni aku decide nak duk umah jer, sbb semalam duk bekerja satu hari menyiapkan apa yang patut, maklumlah, tgh time audit nih, tau2 jer ler....

So, pagi tadi bangun lmbt sket, bekfes roti canai jer, Epoi kuar servis keta I kt workshop (oh ya, last 2 weeks was my last time with my last car, aku trade in ngan keta lain supaya lebih senang n kecik nak dibawak, my target, bulan pose nih, aku akan balik awal, amik Haziq kt school n masak utk berbuka, tak sanggup dah telan kurma dlm keta, sedih!!!).

So tinggal part tu jap, layan budak2, actually aku ajak dorang sental toilet sesama ari ni, excited giler budak2, maklumlah, main air sabun...tup2 aku bior je depa sbb nak baca paper segala dulu...lama diorg dalam bilik air, rupanya dorang amik berus gigi ktorang satu family wat sental lantai toilet, apa lagi, jadi Hulk Hogan la aku, pdhal aku dah siap2 bagi span satu sorang segala bagai....dah kena sedas sorang, mandikan, pakai baju, bagi depa makan apa yg patut sementara nk masak....

Haziq requests for masak lemak cili padi, lately suke beno makan tu, so masak itu, plus sambal telur, plus ikan goreng for Dhia, plus goreng terung bercili...gile tak kena kombinasi ari ni, lantak ler...utk minum petang, aku wat pengat durian, cicah roti, yang ni pun Haziq request jugak..layan jer lah sbb mmg tak ke mana2 pun, penat sgt rasa...

Jap2 lagi, nak nyetelkan lipat kain stok seminggu, dua gunung menanti, harus dikerjakan segera, klu tak kepam ler kat situ.....eh rs cam melapor berita TV3 plak, takperlah, kata diari elektronik kan......Selamat Hari Ahad u olls...

3 comments:

Ms Pearl said...

heheheh dah lama tak buat sambal tolor!!!!! - aku suka sambal tolor pecah! - hehehehhehehehe

nota: ada sesiapa kat sini yang tak suka tolor??? lariiiiiiiikkkk lompat bergalah!!!

Mazni said...

Mak suke tolor bulat nyahhh....awwww..larik pakai terompah gergasi!!

Ms Pearl said...

heheheheheheheh tolor bolat ya?? larikkkkk pakai terompah gergasi sampai pas baton!!!!!! hahahahahahahaha auw!