Wednesday, June 29, 2011

Bagai Disiram Baja Subsidi

Oh! aku stress! kenapa kulit muka sgt teruk ketika ini? Adakah sbb aku try mcm2 produk? Sbb tak sabar nak tunggu result? Oh!  Adakah aku telah menjawab soklan ku sendiri! Oh! dan oh!...kenapa 'jururawat2' itu lately ini tumbuh bagai disiram baja subsidi...

Tidakkah 'mereka' mau pencen dari menemaniku? Aku sudah 32 tahun, mana mungkin keluar jerawat menggatal lagi, owhhhh!!

Serum dah kusapu, sunblock dah kusapu, apa lagi ko mau ha??? (buat gaya bcakap ngan muka sendiri)...aku stress!!

2 comments:

Angah said...

maz, kalo tgh teruk tu, ko jgn pakai apa-apa pon..nanti makin teruk plak...

Mazni said...

Memang kak ina, sy dah stop, br ok sket, yg tak tahan, modal dah kuar byk, hampeh tul, nmpak gaya produk artis ituh tidak seswai dgn wajahku...huhuhu...