Tuesday, June 14, 2011

Good Bye My E72

Selamat tinggalll.....huhuhu..selamat tinggal my beloved E72, you're the best phone I ever had...but why??? Jodoh kita setahun saja....genap2 umur mu setahun, ko telah menge'kong'kan dirimu...kerana kealpaan ku....ade ke patut berendam dlm laut, ko duk dlm poket suar...arghhhh!! stupidnya akuuuu (versi Stacy Aku Jahat)..

This is the best phone I ever had...aku suke design dia, aku suke keypad dia, aku suke kaler dia, aku suke keeleganannya...aku paling suke sbb dia ada dictionary, senang aku nk check klu kuar g meeting, takyah bukak2 kamus Oxford bagak time belajar SS14 dulu...dah la kt dalam tu byk nota2 resipi aku...arghhhh!!!

Citer di sebalik kemusnahannya ialah, aku tgh bergembira sakan masa Family Day kat Cherating, lps main Telematch, terus ke laut, nak berendam....dah siap berendam, baru terasa cam ada something dlm poket, it's my E72, huhuhuhu..until now, aku sgt sedihhhhh....tpaksalah pakai phone lain yg hubby bagi present bday ari tu (which aku tak sukeeee...eiii...) fyi, msk tahun ni, 3 thn berturut2 dia beli hp for my bday present...arghh..tensi...tp mak tatapppppp hargaii..isk..isk...

Good bye My love...may you rest in peace...isk..isk.....

2 comments:

Angah said...

wah dah rosak dapatlah beli yg baru. sila tunujukkan henpon baru mu itu...

Mazni said...

eh mana bulihh...dia klu yg ilang je dtunjuk, yg baru diperam saja....hiihihih.....