Tuesday, January 5, 2010

SAYA SANGAT MALAS NAK KERJA

Wa...tgk tajuk je bunyi dah cam ngeri sket..apa ni mak hincik..tahun baru jer dah mls nk kerja...satu permulaan yg sgt terukkkkk!!!

Well..alkisah di sebalik kemalasan saya yang amat nyata itu...sebenarnya...antara puncha2 yg menyebabkan saya amat malas ialahhhhh...saya telah mengambil coti yang sgt panjang bermula krismas ari tu...dengan harapan...saya akan mendapat semangat baru utk mulakan kerja 2010...lgpun one of my azamssss is pasal kerja la...ala2....i'm going to luv my job and be more positive gitukkkk...

tup2 ari ni 04 Jan 2010 ala2 terbabas manja gitu..ngan laki aku skali ala2 sesama malas..last2 amik half day...(jgn le ada org opis aku baca nih)...sungguh tak comey perbuatan saya itu...tp saya tetap menggagahkan diri ke ofis dan selamat bertugas dengan jayanya bertemankan sisa2 kemalasan pagi tadi..

petang tadi ada discussion ngan ofismate psl bengkel ktorang ujung minggu nih...ala2 order mee goreng mamak (keras la plak...mak ni perangai uduh sket..agak2 tak sedap mula la tak berapa nk mesra makan)...so sekonyong2 aku menapak manja ke cafe dan membeli dua ketul kek (lobak and blueberry)..mula igt nk mkn smbil ngadap pc, tup2 nengok ofismate kt pantry..join sekali...rupanya kebetulan ari ni besday ofismate ktorang...glamer ngan panggilan MJ aka MAK jAH...nk dijadikan citer..kek aku tu pun jadi lah kek besday dia....




HAPPY BIRTDAY MJ, SEMOGA PANJANG UMO DAN DIMURAHKAN REJKI..AND MAINTAIN COOL SELALU..I LLOIIKEEE (MJ yang pakai jaket kelabu dua dari kiri itu)

No comments: