Monday, January 4, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010

Sekejap je rasa, dah masuk 2010,  tahun ni in Feb, genap le usia aku 31, tp rasa cam dah tua sangat...

citer pasal tahun baru, semua org akan ada azam baru...rasanya dah lama tak berazam...tp tahun ni...aku ada 3 azam penting yang aku akan cuba kotakan....benda basic tp tak pernah aku usahakan betul2...

apa azam aku??  takyah la dikaborkan kt sini..takut tak menjadi...malu ii...alang2 citer sambutan tahun baru hari tu...aku tak de wat apa...duk tgk tv jer...ada gak tingin nk bawak anak2 g tgk bunga api, tp mikirkan crowd sume, duk umah jer la..lgpun dr umah aku leh nmpk semua tu..so plan igt nk bentang tikar jer kt balkoni buruk aku tuh...tp mikirkan nk berperang ngan nyamuk...tak rela u....

so spt biasa..genap kul 12.00 tgh malam...berdentum dentam le bunyi bunga api...aku dlm ati risau je tkt anak2 jaga..tak lalu nk ngadun...Alhamdulillah...lena dorang tido...so itu je la citer tahun baru aku..makin usia bertambah, rasanye makin ala kadar sambutan...

and for the first time this year, aku tak wish sesape pun for new year...so kat sini aku amik kesempatan utk ucapkan HAPPY NEW YEAR 2010 everybody...semoga tahun baru ini membawa lebih keberkatan untuk semua..aminnnn..

No comments: