Wednesday, February 8, 2012

Perfect Gift on My Special Day..

Assalamualaikum u olls, petang tadi i dah ke klinik utk double check my pregnancy, dan Alhamdulillah, I'm pregnant and it's 5 weeks now.

Saya sangat2 gembira dgn berita ini, apatah lagi saya mula mencuba sejak Oktober 2011 lagi. Kata Dr, semakin umir meningkat, ianya x sesenang masa muda2 dulu....apapun, sy bersyukur pada Allah kerana mengurniakan berita gembira ini di kala saya menyambut hari kelahiran yang ke 33. Hadiah paling indah....

Tadi doktor check juga history anak2 sblm ni, doktor tanya berat Haziq berapa, Dhia berapa. Dulu berat Haziq 3.46kg, Dhia 3.67kg. And doktor cakap lagi possibility 3rd baby akan lg besar from the previous....aiyoooo...atutnyerrrr....but yet excited :-)

Oh td, sy timbang berat juga, and found out scale kt klinik telah menambahkan berat saya sebanyak 3kg drpd scale di rumah. Terkejutnyer saya....patut la kain sume sendatttt jer, jgn la nanti saya jadi cam mommy giant plak..awwws...

Pregnant kali ni, saya nak cuba bertenang, tidak marah2 macam masa mengandungkan Dhia, tak mau majuk2 macam masa ngandungkan Haziq, sebab pengalaman daripada melahirkan dua anak, memang dorang ikut sebijik sebijan perangai masa pregnant. Jadi kali ni, saya nak cuba bertenang, relax, supaya anak yang bakal lahir esok mewarisi yang terbaik. Amin.....

Pada kawan2, tq for d wishes, semoga semuanya selamat dari mula hingga akhir....amin...once again, Thank you Allah for the perfect gift on my special day...

And thanks to my hubby for a luvly card, and roses, and thx for making my day today....luv u so much dear, ammmuahhhh....

3 comments:

Angah said...

amin...semoga kamu berada dlam ketenangan yg berpanjangan. Jgn stress-stress ye nyah...

Mazni said...

Tq Kak Ina, saya cobakkk...maklumlah, staf pun sorang kat sini, keja byk, huhuhu...

A m m i said...

alhamdullilah...
aku sronok tgk org peknen. hajat dihati nak menambah..tapi bila kenang2 balik tahap mabuk yg super melampau tu jadi takut plak nak peknen