Thursday, June 21, 2012

Semoga Dipermudahkan Segalanya....

Asm. u olls...selamat bersiaran...

I hari2 belek blog kengkawan, tp mood nak menulis, ya ampunnnn...sedeyyy...hari ni dpt berita gembira...tp xleh nak gembira sgt sbb skang br langkah pertama...

Alkisahnya saya mohon cuti belajar Hadiah Latihan Persekutuan, masa nak apply ari tu byk duri dan ranjau sbb mana nak sibuk ngan keja, mana nak browse program nak sambung, mana nak wat proposal..akhirnya proposal sy siap juga (buat lepas keja dlm kul 5.30 petang -7.00 petang) n esoknya nak kena upload dah....

Tu pun kisah nak upload n kelulusan pun byk citer, tp xleh nak citer kt sini...saya tak berharap sgt, klu dpt panggil temuduga pun dah Alhamdulillah...tup2 18hb Jun sy dapat call kata suh check result interview Jumaat bersamaan hari ni...Alhamdulillah...dah check hari ni, lepas ler utk interview minggu depan...tak tau nak prepare apa, hafal proposal n goreng jer kot...mana la tau rezeki baby kan...saya sgt percaya pada rezeki anak....sbb dlm hidup saya, dengan setiap kelahiran bg dua cahayamata skang, sy nampak apa yang dikatakan rezeki anak....

Jadi, doakan saya ye kawan2....kalaulah dapat, sangatlah bahagia rasa di hati, bukan pasal nak mengejar segulung ijazah, tapi bagi saya ianya lebih kepada serampang dua tiga mata....tapi takleh citer lagi apa serampang tak serampang, selagi temuduga tak lepas n result pun tak tau...kang terlalu bercita2 bahaya, apapun, kesimpulannya, cita2 utk sambung blajar ni datang mengejut (tak pernah terfikir nak sambung sbb malas), tp yang penting, ianya akan memberi kesan kepada diri saya dan keluarga terutamanya dengan kehadiran si kecik nanti...


2 comments:

Angah said...

bagus la Mazni, selagi boleh belajar, sambung le....good luck ya..

Mazni said...

Tak penah plan Kak Ina, tp benda tu dtg dlm tempoh sekelip mata, antara nak n taknak, skali sy apply juga...klu dpt Alhamdulillah, x dpt takper (saya berangan nak jadi tokey lembu sebenarnya)..hahahah