Thursday, January 12, 2012

Bila Aku Feeling2 Rumaja

Heheh..getik tak tgk tajuk enty? Aku lately ni perangai rasa dah tak cam orang umur nak masuk 33 thn plak...ooo...berani mati reveal umo kan..lantak pi lah, yg baca pun kawan sebaya dak....

Citernyer masa tgh kalut ribut gelombang Ombak Rindu dulu, aku ala2 sedih sbb x dpt tgk citer kt wayang.  Kt FB member duk citer 3-4 kali tgk mmg feeling mahut segala...acik pun terasa bahangnyer...sebenornya aku bukan jenis kisah sgt pun, tp last2 jadi terkisah..dah la sebelum tu frust sbb x dpt tgk teater Badai Semalam...aku baca citer tu ms remaja dulu tau..dah la nama heroin Mazni kan...ahhh...akak terfeeling seketika...

Berbalik pada Ombak Rindu tadi, satu hari tu aku jalan2 ke MPH nak g beli buku anak sedas dua, sekali tgk bersusun novel Ombak Rindu gambo si Maya Karin segala...terus mak beli dengan bernafsunya....

Terus balik rumah feeling maut baca novel sementara amik anak (hari tu hari bercinta, anak kt umah bbsitter)....so dah baca tu, mmg ler tak sempat abis sehari, dah x mcm anak dara dulu, kejapan jer baca novel (aku bc novel ms duk umah sewa kt Vista Angkasa sbb akak rumah tu suka baca novel, beli sendiri idok ler, kalu magazine Apo adalah).....dah baca tu kan...tuhan aje yang tau betapa kefeelingan aku ini siap mimpi2 sebijik mcm dlm novel itu...di mana suaminyer mengangkat Izzah naik katil lepas dia tunjal2 kat bilik air tu, boleh???? Hakikatnyer, haram laki nak dokong klu badan dah nak sama size mcm mak hypo..(sebut badak kasar sgt kannn....awww)..

Laki aku pun smpi cakap aku koyaa...(khayal..), kebetulan masa aku dah separuh baca novel tu, citer tu kuar kt Astro First, apa lagi, berdouble2 la 'kekoyaan' aku tu...mmg aku terbawa2 sungguh.  Hmm..sejak ari tu, aku bc plak lagi satu novel (i beli hokeh, masa karnival pengajian dulu sbb aku terbaca dlm Majalah Mingguan Wanita, mcm best..)..terus aku continue dan berkoya cinta remaja lagi...cinta ngan Pilot handsome...ohh....

Hari ni plak entertain student, budak Cina (local) yang muka ala2 pelakon kegilaan Hong Kong ms aku form 1 dulu, handsome bangat budak tu...aduh..lemah acik..kenapa aku beginikkkk?? (pdhal bukan aku suke sgt tgk budak2 cina ni, putih beno, tak feel...)...aiyoo....feeling rumaja ku..layanzzz....lately ni suka plak dengar lagu Awi Rafael ke aper..tajuknyer Bila Aku Jatuh Cinta, suara sexy maut u..n sgt sedap...i asik nyanyi lagu tu jer tau, nak uk uk, nak tido...dasat kan kekoyaan i...tp bila tgk pose mamt tu ala2 cekak kolar (posing maut gituk), acik kegelian pula...xpelah...dgr lagu jer tau, tak mau tgk rupa...nnt sembang lagi...kisah aku dipinang...aww...

2 comments:

Angah said...

hahahaha ko ni Maz...
tapi sejujurnya aye kalo baca novel romantik selalu terbuai jugak, mula lah feeling diri ini adalah heroin dalam novel tu huhuhuuu

Mazni said...

kak Kak Ina..mmg feeling mahut gitu....awww