Tuesday, November 22, 2011

Inspirasi Memasak

Hari tu ada masuk fb and ada member share link buat kek.  Aku cuba masuk link tu n found out, arrhhggg...bestnyer kek akak ni, sgt la cantik, siap show step by step lagi..

Dlm keterujaan itu, aku pun cuba la membuat, jadik bab kek tp karamel hampeh (tp kek dia jadik ok dan sgt gebu dan sedapppp), salah adunan kot, n kek coklat lembab dia is the most simple one and sgt sedap bila buat...

X dan nak citer panjang, hubby dah smpi, tp aku share link dulu, nnt aku citer lagi pengalaman wat resipi nih....Kak Intan kredit to Kak Intan for sharing all the mabeles recipes...siap step by step yang cantik n aku suke blog dia...terasa kasih sayang ...cooking with luv gituk....

Kerana dia, semangat membakarku dtg kembali, n paling best bila anak2 sgt suke makan hasilnyer...oh yeah!....

No comments: