Thursday, December 2, 2010

Cuti2 ke Cameron Highlands

Entry kali ni takde la nak citer aper..saje nak upload gambo jalan2 ke Cameron Highland ari tu....duk giler sgt layan strawberi kononnyer...saksikanlah makanan ktoarng bertemakan benda alah tu...oh btw..adik aku yg bongsu pun ikut skali pegi...sbb masa tu study leave, kat kedah takde air, so sume housemate dia pakat blik kg, so aku ajak ler join trip ke CH ngan mak n kakak mertuaku....since dia segan nk tido ngan mak mertua aku, tpaksa ler aku sumbat dia kat bilik aku....aku ckp kat epoi....'hm...dah tua rupanya kita yer bah..anak dah tiga orng, yg besor sekali pun dah 18 tahun'....so tidurlah kami bersama...di dalam kesejukan itu...ahhhh....

sebelum layan gambo, ada citer tambahan...masa kat CH ari tu, kami btolak kul 11.00 pagi, tak sangka atas nun jam jugak rupanya, nak dijadikan citer, masa tu lah minyak nak abis, tak penah2 lupa isi minyak, kali tu lupa plak, tu minyak drive from kl ke kg tuh, x topup2..ada la dlm 7km lagi masa tu, nasib ler smpi jugak ke stesen minyak, tu pun giler ngam2...kot tak mau aku tertonggeng2 nolak keta kat atas nuh..hisshh..tragedy tul...igtkan balik Ok, rupanya pun sama jam...sbb sangkut org duk benti2 beli barang, rasa cam tobat xnak pg dah, igt g bcuti jam takde, rupanya lagi terukkkk..huhu.. apapun, saksikanlah gambo perchotian kami ni hahhh...

jom le layan gambo keme kt sane nunnnn.....


 ni ler biliknyer, tak beso sgt, nak plak tambah extra bed..xper la..last minute ada additional ..




 Ni la bilik ktorang, kat tingkat dua tu, naik tangga....hadoii..
 love thisss
 anak dara saya..Dhia Hannah Mirza....budak notty yg suke wat lawak plus garanggg!!! exactly like mama..huhu
 Dhia punye 'peace' alwiz like that..aku anggap la tu peace..hehe
 suke wat cheeky look...both of them...



 my sis..

 abg yg suke mencacatkan gambo..ada aje mimik mukenyer..eii..gerammmm..


scone served with tea..sedap gak - this is mine

strawberry cheese cake - served for all

 strawberry waffle icecream - Dhia's

 Strawberry Fried Icecream - Abah's

                                                               Strawberry Yogurt - my sis Ila's

Mak's

Chicken Sandwich - Yong's

Fresh Strawberry Ice cream - Haziq's

Strawberry Smoothies - Yong's 

 nak jugak try strawberry cekelat tu camne rasanyer...ok la rega rm2 secucuk tu...strawberry dia pun besar2...cukup sebatang sorang dah kenyang.....lagi satu jagung kat sana pun amboi manis tulll...




klu le dpt umah kt sana, camni cantikkan? ni salah satu umah kat strawberry park yg ktorang singgah, very nice..

Itu sajele ceramah bebas sy pd hari ni, bertemu kita di lain hari, renung2kan..dan selamat beramal!!!!...







1 comment:

Angah said...

wahhhh macam ni la baru namanye blogger...hapdettt slaluuu

btw cemeron ni aye pegi ogos ari tu tak sempat tido sana. nextime pegi aye nak bermalam pulak, macam bes je tgk gambo2 kamu ni

aha! Dhia nyer peace extra jari nampak kikikiki..