Monday, December 6, 2010

Anak takde, aku kesunyiannnn....

Jumaat ari tu bbsitter bawak anak2 aku balik kg dia, da bjanji mcm2 ngan budak2 tu, nak gi mandi air terjun bagai...sebagai ibu mithali...ehemmm....aku tak bagi, lgpun aku tak penah bpisah ngan budak2 tu kecuali masa aku g kursus dulu, tu pun semalam jer.....tp bbsitter mmg mintak jugak, katanya dia nak niat nak bawak budak2 tu jenjalan, n nak kasi aku can berhoneymoon....honeymoon ler sgt kalau dah .......

So balik le dorang ke kg, mula jumaat ari tu sampai le ari ni, tu pun malam kang katanya baru sampai...Ya Allah, tuhan saje yg tau betapa rindunye aku kat bebudak tuuu..hari2 dok nengok klip dhia nyanyi lagu Ibu kaulah ratu hatiku......lantaassssssssss...air mata bergugurannnnnnnn......aku kan ratu air mata....

Apa aku buat sepanjang anak takde??? jenjalan...tgk wayang smpi lebamm...hmmmm..lain rasa hidup anak takde...biasa nak tido dorang ade, bgn pagi pun kita lah dulu yg dorang cari....teringat2 jer camne dia bangun tido kt kg orang nun....

miss u so muchhhh Haziq n Dhia!!!

No comments: