Monday, November 15, 2010

Musnah Harapan...

Byk benda nak citer, tp sangkut ngan urusan harian.  Igt nak masuk citer psl Haziq jadi photographer kat Cameron, tp pic plak kat umah, so...memandangkan i mandom sket ari ni..so citer mandommmmm jer lahhh...

Actually aku plan nak setelkan kerja and nak amik cuti tanpa gaji sebulan bulan 12 ni.  Tapi makin lama keja makin menggunung n meja pun dah takde space...so niat suci murni tu cam terpaksa dicancelkan...

Oh..kenapa aku nak amik cuti tanpa gaji ek??? Sbb aku rasa tahun 2010 adalah tahun yang sgt penat n utk makluman (klu ada sesapa baca blog aku lah...) record cuti tahun 2010 aku amat gemilang sbb aku dah abiskan cuti sebanyak 34 hari daripada 35 hari yang aku entitled..giler tak????? This is the first time ever in my working history.  Back to my previous time in 2007 masa aku mula2 dapat cuti 30 ari ni, aku siap boleh carry forward 15 hari lagi tuk jadi GCR, then 2008 jadi 10 hari, 2009 jadi 5 hari and 2010 jadi 0.  Can someone imagine what is actually happen to me????

Coz I'm stuck at the place which I ..... so muchhhhhh!! And today, masuk keja, until now nak balik, my things to do masih tak settle di samping perkara2 in between yang buat kepala otak aku sesak and nafas aku pun sesakkkk....I hate this so much.

Dengan semua perkara-perkara di atas, aku sgt menyampah dengan diri aku sebab rasa duk dalam golongan orang2 yang NEGATIVE and I hate to be a NEGATIVE PERSON.  But I need to write something here to express what I feel so that I'll be OK.  I've to thank my friend Pjug for her time to listen to my probs and she can summarize my probs very well.  Thank you dear...

K lah..enough for now.  Nak balik rumah, nak g Mid Valley to get something for my kids for Raya Haji.  Argh...kat rumah nak lipat kain segunung plakkkkkk....hadoiiii..



2 comments:

Angah said...

maz, kenapa keja ko teruk sangat maz, aku tgk pegawei kat sini tak de stress sangat...

Mazni said...

Tu yang teman heran tu kak ina..time i kat sinun dulu, aku tgk pegawei2 kat sana cool .... mungkin sy perlu muhasabah diri dan mengenalpasti kelemahan diri...huhu.....