Wednesday, November 3, 2010

I'm so happy!!

Saya sangat2 happy lately...coz...dapat Pemangku boss yang sgt caring ttg keja I.  He's someone yang passion dgn Higher Degree.  So bila dia jadi Pemangku ni, he knows what he's supposed to do and the best part is, dah takde notes "MS (my initial), sila urus"....arghhh..nikmat seyyyy....mana yang patut aku kerjakan jer dia bagi, so boleh la aku focus dengan my pending jobs.  Siap nak wat proposal utk cari Assistant khas utk bantu aku so aku leh focus on planning for improvement for my unit...ahhhhh...syoknyer...i lloikeee...

 
Anyway, aku takde la blame my current boss, cumanya aku faham la, dia orang tua, tunggu hari pencen, so what do u expect? Apapun, dia tetap baik...(nasib rezeki aku walaupun dapat 5 bos dalam tempoh 4 tahun kerja, semuanya baik2...Alhamdulillah..)

Meja aku pun dah surut sket2...happynyer....esok lusa Deepavali...plan ke Cameron Highlands bawak mertua..Haziq awal2 dah cakap kat aku nak pinjam camera mama, Haziq nak amik gambar Opah 'ketik-ketik2' strawberi, hhahaa..sabar jer la aku mdengornyer...

Tu sajer citer ari ni...i hope my happiness will continue...Syukur Alhamdulillah utk segalanya. 



1 comment:

Angah said...

waaaa deeepavali kat tempat sejuk nampakkk