Thursday, October 7, 2010

Donut Salji

Semalam cuti Hari Wilayah, bangun pagi lambat sbb malam tu layan citer Kuch2 Hota Hai, kul 4 pagi baru tido...gile becinta nk bangun..

Risau gak pasal dah janji nk bawak aziq g zoo...teringat2 dialog dia "Kojik nk g zoo, nk tgk haiwan mama".

So nk dijadikan citer, instead of g pagi, kul 4.15 petang baru bertolak dari umah sbb tghari tu layan citer mohabbatein plak (ktoarng duk mengimbas citer SRK masa muda2 dulu..giler syok weiiii)....

dlm perjalanan tu beli la dunkin donut wat kudap2an....aziq makan ni time balik dari tesco actually, dia duk sorang kt blakang, aku tak perasan dia dah bukak diam2 kotak donut tu, tetiba aku dengar dia ckp "emm...sedapnya donut salji ni".....korang leh bayang tak?

Boleh dikatanya donut yang ada icing tu donut salji? aku tak terpikir pun camtu, tp dia leh pk, sabar jer la...gelak besar aku ngan laki aku...meh tgk pic dia tgh duk ttonggeng ngadap donut tu...


sangat nikmat donut ituuu....ada lagi gambar dia..jap yer...


so itu jer ler citer haziq and donut salji nyer....aziq ni aku tak tau la..ada jer ayat2 dia yg buat aku terkedu..donut salji la....gigi berdarah kecik la (pdhal cili lekat celah gigi)..so aku post kat sini utk kenangan esok2...hehhee...mama luv haziq...

No comments: