Thursday, October 7, 2010

Aku dan Dokumentasi Itu!!!

Entry ini telah didraft pada 21.01.2010..tp tersangkut...aku pun tak ingat citer aper..tp takper lahhhhh..


Dokumentasi???? Ngeri mak dgrn nyiahhh...nak dijadikan citer, aku punyer THINGS TO DO LIST ni berkoyan2, semuanya URGENT..letih ahkak...

pas satu, satu, tp so far muka relax lagi...ikutkan ati dah muak kerja dlm line skang, nk cuba cari keja lain, tgk paper takde jugak..lagipun ada ke org nk amik orang umo 30an ni...pendek kata...syukurlah ko ada kerja Che Maz oiii...be positive HOKEYYYY....i luv my job 100x...ni salah satu azam 2010 gak ni...utk lebih tabah dan tenang dan positif bagi tahun 2010

Walaupun bz, mak masih ada masa utk kuar bfast n lunch ngan geng2...bagi aku...sibuk camne pun, makan mesti makan, or klu tak makan pun, kena stop, relaxkan otak japp...make urself happy..so takde la rasa stress sgt...agak2 pepandai la bajet..dak gitu?

Yang aku bosannye, byk sangat proposal nk kena buat.  Byk sangat arahan yang berubah2 dan rasanya dah takleh fokus ngan keja sedia ada.  Dah buat camni, tetiba nak camtu plak, dah bagi data ni, tetiba nak data tu plak..hadoiiii la...takpe Che Maz, bertahannnnn..positif okey.

Sometimes, rindu sgt time dolu2..di kala aku tak menyibukkan diri cam skang....tp dah rezeki kan, teruskan jer la...ada rezeki kt tpt lain ..Alhamdulillah....

Tp InsyaAllah, mudah2an rezeki buat Score A dapat benti keja sok2 dakk...aku baru join Score A seminggu sebelum puasa ari tu..so now tgh nak meligatkan diri coz I WANT TO RETIRE YOUNG, I WANT TO RETIRE RICH...I WANT TIME FREEDOM..I WANT MONEY FREEDOM..I WANNA BE A POSITIVE PERSON ..THAT'S Y I MUST BE SURROUNDED BY POSITIVE PEOPLE...AND I ONLY FOUND THIS WITH SCORE A PROGRAMEEE....yiihaaa....

Semoga Allah memudahkan rezekiku...amin...pada kawan2 yang berminat nak tau lebih...calling2 yer...



1 comment:

Angah said...

YES!!! aye pon suka duit!