Monday, April 16, 2012

Iran oh Iran

Assalamualaikum u olls...

Bersiaran lagi kita hari ni...ari ni I nak citer pasal arahan supaya I g trip promosi program under my Unit ke Iran....getik tak dengarnyer....

Bukan nak citer psl getik tak getik...tp yg benonyer...aku seriau sgt bila boss ajak ke sinun ari tu...trip tu mulai 02 May - 07 May.....lama tuuuu....dengan kondisi aku beginik...aku nggak rela ke mana-mana dong!!

Semalam aku baru dpt flight details, igtkan direct flight sbb ari tu aku browse Air Asia ada direct flight, tp agent yang buat ni, which has been appointed by the Organizer, guna Emirates.  So bila tgk flight details tu, ianya akan transit ke Dubai....n guess what?? Perjalanan ke Dubai saje amik masa 7 jam 10 minit.  Gile kematu montot gue dongg!!

My concern is, because I'm pregnant...ofkos...kerap nak terkucil...kadang2 kt rumah tu rasa cam nak letak mangkuk toilet atas katil jer...giler kerap kenc..mana nak lalu duk dlm flight giler lama gitu....nasib bila aku check tpt duduk aku tu kt tepi, so senang sket ko nak kuar g kenc...lagi satu yg xde moodnyer, pegi berdua ngan bos je, nama pun bos lelaki, bukan sonot wat kwn borak sgt, dulu masa aku g Indon ngan dia, nasib ada ahkak sorang lagi ikut, leh la teman2 borak, sopping sket2...bos aku ni plak klu kt airport, masa tu lah dia akan semak draf paper student dia sume...aiyark..mati kering aku..  Oh ye...flight masa balik sini nanti pukul 5.05 pagi, pastu smpi Dubai dalam kul 6 lebih.  Pastu dari Dubai ke KL pukul 10.30 pagi n sampai sini kul 9.40 malam...aiyarkk....

Kat sana bos aku kata makannyer mahal...aku mahal tak mahal tu ofkos kena kuar duit kan, tp yang penting, tekak ibuk mengandunnn ni lalu ke makan makanan di sinunn??? Duk Msia pun aku tak penah try makanan Iran...huhuhu...ni plan nak packing roti, sambal ikan bilik ke serunding ker, wat alas....

The point is...hatiku sangat takut mau pergik....

2 comments:

Angah said...

maz, bole naik flight lagi ke dgn keadaan mengandung tu..

Mazni said...

boleh kak Ina..klu dah besar perutnya...baru nggak boleh...