Sunday, August 22, 2010

Aku dan Score A Program

Assalamualaikum dan Selamat Menyambut Ramadhan hari yang ke-12.   Agak lama tak menulis, maklumlah agak sibuk dengan keja2 harian...

Entry kali ni aku nk share satu story yang mengubah hidup aku, mengubah minda aku...untuk menjadi lebih positif, utk memastikan masa depan yang lebih cerah...

Aku ditemukan dengan program Score A oleh senior di tempat kerja, yg mana aku join program ni tuk tambah income family...bukan pendapatan skang tak cukup, tp cukup2 sajer, maklumlah duk kl...blanjernyer byk, tambah pula tahun dpn nak masuk umah baru, mesti byk nak pakai duit...

Dulu penah ada org approach aku ngan program ni, usah kata nak dgr, sebelah mata tak pandang, x minat la nak cari2 orang ni, lagipun aku tak pandai drive, anak2 kecik, leceh la...n i hate MLM, tp bila Kak Rozitah (senior yang kenalkan aku ngan program ni citer leader kumpulan dia yang yang mana aku pun kenal dah dpt income 5 figure seminggu, i was totally shocked).   Nama dia kak liza, tp dia sorang yang sgt low profile, bukan jenis outspoken, but she managed to be a successful person now...together with her husband yang pada masa tu kerja pak guard UM and malamnye buat part time bawak teksi.

Aku penah satu kerja ngan akak ni masa mula2 join UM dulu, selalu petang2 balik keja aku tggu hubby amik, nmpk dia bwk moto g amik anak2 kat tadikum, kadang husband dia dgn teksinyer..tp skang, their live is totally changed...hebat!!! Dalam masa setahun setengah bersama Score A program, dah mampu beli umah teres harga RM400k, keta dua bijik, hebat kan!!

Atas keterujaan tu, aku contact kak rozitah n k.liza and tanpa buang masa aku g kursus NDO (New Distributor Orientation) to know more about the program.  MasyaAllah, hebat sungguh program ini, satu2nya program portal pendidikan e-learning di Malaysia...sangat interaktif, sgt mengujakan, even aku yang dah tua ni try pun rasa excited, apatah lagi budak2...dan pada 06.08.2010 dengan rasminya aku menyertai program ini.

Aku faham, kadang org mmg sinis dengan MLM or network marketing, maklumlah, nama MLM dah busuk oleh polan2 yang tak sepatutnya, tp tak kenal maka tak cinta, bila dah kenal tergila2...mana tak giler, kita bukannyer jual produk kesihatan, household, kecantikan or mana2 brg sampingan, tp kita introducekan program pendidikan yang merupakan keperluan.  Bukan cam produk sampingan lain yg ada takpe, takde pun tak apa....n to make it worst, 70% dari ahli program Score A adalah orang2 yang penah membenci Score A, tp skang dah jadi fanatik Score A!

Kalau ikutkan, byk lagi nak cerita pasal program score A ni, maklumat lanjut pun ada kat website bisness di http://www.intelekniaga.com.my/mazni_sidek

Aku bukan bermaksud nak provoke sesiapa, cuma nak menampakkan peluang utk ubah kehidupan bak motto kami...ANAK2 SCORE A, MAK BAPAK SCORE RM..kini pendidikan bukan lagi perbelanjaan, tp pendapatan....tak perlu nak kena ada anak tuk dijadikan testimoni sbb produk kita dah ada testimoni for 7 years, 14 sekolah telah dijadikan sbg school projek and 90% score A...hebat bukan!!!

Kalau mat rempit umur 23 dah boleh dapat RM70k bulan2, pak guard pun dapat amaun yang sama, ketua jabatan ICT yang gaji RM18K pun berenti, HR Manager kat Petronas yang gaji RM20k pun berenti, fikir2kanlah sendiri betapa hebatnya produk kita...

Buka minda, beri peluang pada diri sendiri utk sekurang2nya dgr ttg program ni, lepas tu nilailah sendiri, tiada paksaan....

Lawan sampai Jutawan!!!!

Assalamualaikum.

No comments: