Friday, April 30, 2010

Kojik nk uk uk kt toilet la mama!!!

Hari tu balik kerja ktoarng tapau makan kt ali cafe, aku ngan budak2 lepak la dlm keta sementara nunggu hubby g amik makanan, sekali tu Kojik nk memerut la pulak...memandangkan dia dah tak tahan, aku suh je la dia uk uk dlm pampers (sebenarnya dia dah tak pakai pampers, tp babysitter standby pakai takut apa2 tgh jalan)....

Dia dengan konfidennyer jawab "tanak...kojik nk uk uk kt toilet la mama"....aku pun iyokan je lah....

Lama sket tu keluar lagi dialog baru seperti berikut.....

Kojik : Mama, Kojik tak tahan la, Mama tutup la mulut tu, Kojik nak berak ni, nanti busuk....

Aku : ????

Nak tergelak pun ada dgr statement Haziq tu...sungguh naiff....

Kesimpulannye, aku bukak tingkap sepanjang jalan balik umah sebab sesungguhnya uk uk dia tersangaaaaaaaaatttttlah 'wangi'nyer...champion of the champion hokeyyyyy......

Anyway, mama tetap sayang Haziq....

No comments: