Sunday, March 4, 2012

Taknak Kerja...boleh??

Assalamualaikum.

Saya skang berada di dalam keadaan yang sangat2 taknak kerja...geram jer nak jadi fulltime housewife...sgt boring nak bangun pagi mengadap jam yang asik buat aku muntah jer..(serius, peknen kali ni aku allergy ngan traffic jam, asal lepas jam jer muntah...letihhhh)...

Klu tak kerna utang, dah lama saya mengundur diri...boring keja makan gaji weh...bila nak jadi tokey bela lembu nih....

Hani, kat UiTM xde keja kosong ker? susah no nak masuk sana, dah lama mengidam nih...tp UiTM punyer saringan mak ai, sebijik cam PTD...terus aku fingsannn jap...huhuhu...

3 comments:

Angah said...

sian ko maz, bertabah hati lah ye...

Mazni said...

heheh...ok kak ina...sy anggap ni lemau pembawakan kot..hihi..

Ms Pearl said...

hmmmmm memang saringan mengalahkan nak ambik candidate jadi perdana menteri hahahah